Aftrap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Heisterkamp - WaarBenJij.nu Aftrap - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van John Heisterkamp - WaarBenJij.nu

Aftrap

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg John

20 September 2007 | Nederland, Amsterdam

Dit is mijn eerste bericht omtrent mijn stage in Munchen.
Ik heb het grootste deel van de voorbereiding achter de rug, de spullen staan klaar in ingepakt te worden.
Zaterdagmorgen vangt de reis aan. We (ik en mijn ouders)gaan vanuit Arnhem met de trein richting Beieren. In Munchen heb ik een kamer in een soort zusterflat, bij het ziekenhuis. Aanstaande maandag begin ik met mijn stage in het ziekenhuis, eerst 6 weken fruh-reha (neurologie). HEb er zin an!

Nu vanavond nog ff onz FCT kijken en dan de blik volledig op munchen richten (heb al gelezen dat zaterdag daar het overbekende Oktoberfest van start gaat, dus de eerste drie weken zijn de vooruitzichten goed...)

  • 20 September 2007 - 15:53

    Dr Peacock:

    NIJMEGEN DE GEEEEEEEEKKKKKKSSSSSSTTTTTTEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!

  • 20 September 2007 - 15:53

    Rik Lammerink:

    Ha Joonas,
    Ik wens je heel veel suc6 in München...... Ik bel je deze dagen nog een x.

    Groeten,
    Rik

  • 20 September 2007 - 18:04

    Auke:

    Oktoberfest is zeker een aanrader!

  • 22 September 2007 - 12:33

    Appie H.:

    Yo Klompie! Doe henig an hè!

  • 23 September 2007 - 14:39

    Frankie H:

    he broertie,

    heb de site op de pc stoan en zoepie niet te velle en loat die deernes met rust.

    wie sprekt mekaar spoedig wel weer

  • 23 September 2007 - 15:48

    Lianne:

    hej johnny doe voorzichtig met de eerste dag op de oktoberfeste daar in munche ik kom nog langs als dat er is ok?we/ik hoor wel hoe de kamer is daarro groetjes van lianne en t thuis front

  • 25 September 2007 - 14:18

    Guus:

    Hey Rappeklompe,

    Heb je de duitse Reina's al flink verkend of ben je nog lam van het hele weekend Oktoberfest? Heb je de bretels nog mee genomen? Al een beetje ingeburgerd? Oh en even een tegen bericht voor die halfgebakken chirurg:

    ROEMENIE RULEZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

    mazzels

  • 25 September 2007 - 20:57

    3/4-ter:

    Hé lapoor, al een stamcafé gevonden? en eten uit de muur? We hebben met 5-1 van Voorwaarts verloren, maar de FCT heb met 3-0 gewonne. Maar je hebt zeker I-net en zult het dus ook wel volgen.
    Los ballos en waarschijnlijk tot snel.
    RiCk H alias the PaTaTvOs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Ik ga 3 maanden stage lopen in Munchen, in ziekenhuis Harlaching

Recente Reisverslagen:

28 December 2007

Eelen en Rhaan

19 December 2007

zum Schluss

19 December 2007

zum Schluss

09 December 2007

schickeria

08 December 2007

de cirkel is rond...
John

Ik ga 3 maanden stage lopen in Munchen, in ziekenhuis Harlaching

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 161
Totaal aantal bezoekers 6360

Voorgaande reizen:

22 September 2007 - 22 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: